Helpdesk

Hier vindt u de meestgestelde vragen over de Klanten SpaarPas

Hoeveel zijn mijn spaarpunten waard?

Iedere spaarpunt vertegenwoordigt 1 eurocent. Dat betekent dat 100 punten € 1,00 waard zijn.
Voorbeeld: u heeft 1.295 spaarpunten. Dan kunt u € 12,95 vrij besteden bij een van de deelnemers.

Blijven mijn spaarpunten altijd geldig?

Nee, als uw spaarpas gedurende 18 maanden niet gebruikt is en er in die periode dus geen enkele transactie op heeft plaatsgevonden, vervallen de punten.
Ook bij verlies of diefstal vervallen de spaarpunten op uw spaarpas.

Ik ben mijn pas kwijt, wat moet in nu doen?

Als u uw pas kwijt bent, dan kunt u bij de VVV informeren of de pas gevonden is.

Ik ben mijn pas verloren of hij is gestolen, wat nu?

Passen die verloren of gestolen zijn, worden niet vergoed.

Ik wil met punten betalen, maar ik heb niet voldoende punten. Kan ik ook een deel van het aankoopbedrag met punten voldoen?

Ja, u kunt een deel van het aankoopbedrag met punten betalen en het restant contant of met PIN betalen.

Kan ik ook zonder dat er een klantenspaarpasactie is met punten betalen?

Ja, u kunt altijd met de gespaarde punten betalen.


Staat uw vraag er niet bij of wilt u ons anderszins benaderen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Reageren is niet mogelijk